Posted in The Stories

Lebaran Identik dengan Macet

Hello gorgeous…

Ini adalah kelanjutan dari postingan semalem.
Semalem aku berangkat dari Jember jam 7 dan sekarang aku baru sampe Ngawi. Kalo lancar, bakal nyampe Yogya jam 9 nanti. Gila yak??

Sepanjang perjalanan aku tidur terus. Jadi nggak nyadar kalo ada macet ato gimana. Yang jelas, begitu bangun, udah teraaang aja. Syok dooong.

Ini bakalan lama deh nyampenya… Mana motorku masih ngendon di Rumah Sakit Panti Rapih, pula. Argh!

Jadi, ntar begitu nyampe Jembatan Janti, langsung nyari taksi buat ke rumah. Terus di rumah mandi dulu, siap-siap ngantor. Terus berangkat. Entah bakal telat berapa jam… Shit!

Udah ah. Sekian laporan pandangan mata pagi ini.

Bhay,
^nee^

Advertisements

Author:

I am a greedy person. I always want to get more, to be more, to gain more. Sometimes I feel like I can't get through my own mind. I couldn't even understand myself. That's why I create ExtraordinarNee. To see through me, and to be seen... :)

Write your comment down here...

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s